11 Mart 2016 Cuma

Kairos Sahtekarlığına Dikkat

Ekşi sözlükte kairos teknoloji hakkında yazılan yazılara göz atalım:

Türkiye'ye çoktan sıçramış bile. burada da bir tane sunum videosu var. mega holdings'in erişemediği mallar da artık buna katılır. yalnız bu işlerin en çok ekmeğini yiyenler de dubai turizm işletmecileri oldu ha.
21.08.2015 19:06 hgeg
kaçınılmaz sonuna kadar elimde çekirdeğim ile izleyeceğim yeni keriz silkeleme aracı.

mega holdings dalgasının başını kaçırdım ama bu sefer önlerden izlemesi rahat bir yer kapmaya kararlıyım*

sözlükte hakkı olan ilgiyi yeterince görememesi tek üzüntüm.
21.01.2016 01:17 sezon5bolum12dakika15
tüm aptal akrabalarımın peşine kapıldığı ve beni de darladığı için hakkında biraz araştırma yaptığım oluşum. sistemin saçmalığı bir yana (harddiskinde alan kiralıyorsun ve internete bağlı bırakıyorsun, kairos da o alanı cloud gibi kullanıp müşterilerinin datalarını yerleştiriyor) yine bir piramit sistem oluşu, türkiye lideri dedikleri kişinin altında göz boyamalık kiralık bir mercedes, facebook sayfalarında bu ay şu kadar kazandım böyle zengin oldum su çok güzel siz de gelsenize tadında paylaşımlar yakında patlayacağının en büyük delili.

hiç birine yanmam, 4 sene aramayan kuzenimin beni üye yapmaya çalışmak için arayıp hal hatır sorması, ilgilenmeyince de telefonu kapatmasına yanarım. sokayım akrabalıklara.
22.01.2016 14:32 pervazsiz
(bkz: cointellect) faciası. yüzbinlerce euroyu hacıladılar bunlar da bitcoin ayağına. bu da bunun farklı versiyonu
08.02.2016 09:23 sedat senin gotune koyim lan
başta heyecanlandım, güzel birşeye benziyor gibi 10 tane raspberry pi kurarım %100 online olur dedim, fakat mega benzeri birşeymiş. saadet zinciri. bence bulaşmayın.
29.02.2016 00:29 acgacg
arkadaşımın bana sormadan bir hayli para verip girdiği sistem.

sunuma beni çağırmamasına şaşırmadım zira daha önce kendisini mega holdings batağından kurtarmıştım. sanırım caydırırım diye bana açmadı konuyu, ya da çevresi sağlam gazladı.

sözde büyük şirketler data güvenliği için bunları tercih ediyorlarmış ve bunlar da bizim harddisklerimizi kiralayıp verileri şifleyerek saklıyormış. bu bana çok mantıksız gelmekte. koskoca şirketlerin güvenli sunucuları vardır elbet. neden böyle bir yola başvursun.

bitcoin ile ilişkili olduklarını düşünmekteyim. şu an gördüğüm kadarıyla sisteme baya giriş var. bu sayede ödemeler düzenli olacaktır ama üye girişi durursa sağlam patlarlar diye düşünüyorum.
01.03.2016 17:05 etsiz cig kofte olmaz
bugün biri bahsetti yok 8000 tl yatırıyorsun aylık 1700 tl alıyorsun 3 ayda amorti ediyordun falan. dedim kim kime veriyor havadan böyle para. yakın tanıdığım biz verdik para da hesabımıza yattı dedi. onların bir ay olmuş. onun kuzeni de aralıktan beri para alıyormuş.
hiç mantıklı gelmedi. pek yazılan bir konu değil ekşi de de. çok girmeyin böyle işlere derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder